Konečně žiju normální život

02.02.2017 06:44

Vážený pane Šlechto,

i já se přidávám k dalším spokojeným pacientům, kterým jste velmi  pomohl a já za to velice děkuji. Již konečně žiji normální život, nemotám se, nebolí mi hlava, nezvracím, netrpím každodenními nevolnostmi a po pěti měsících budu konečně moci nastoupit do práce. S manželem provádíme každých pět dnů masáže, které doopravdy zpočátku byly velmi bolestivé, ale to jste i říkal. Lékaři mi diagnostikovali vestibulární poruchu, nevolnosti a motání  mi prý způsobuje nějaký špatný pohyb a příznaky se mohou kdykoliv vrátit. Nedokázala jsem s tím smířit a jsem velice šťastná, že jsem dostala na Vás doporučení. Vaše metoda,kterou provádíme druhý měsíc je účinná, tím velice děkuji i mému manželovi.  Zároveň Vám chci poděkovat za vysvětlení, že mé problémy byly způsobeny úrazem, který se mi stal před čtyřmi lety,
to jsem od lékařů neslyšela. Když se mi mé problémy objevily poprvé, od lékařky jsem měla diagnostikovanou psychosomatickou a klimakterickou poruchu, na kterou jsem měla brát mimo jiné  také antidepresiva.
Kromě krčních bolestí mě denně trápí bolesti zad v bederní části, které se snažím zmírnit nahříváním rašelinovým polštářkem, ale věřím, že mi i s těmito problémy pomůžete.Těším se na Vaši další návštěvu.                                             

S pozdravem Jitka Šindelářová Chomutovsko