Léčba opravdu pomohla

14.02.2016 18:00

Dobrý den.

Určitě si mě už nepamatujete, protože jsem Vás navštívil před více než se dvěma lety s motáním hlavy od krční páteře. 

Možná tedy ani nestojíte o poděkování po takové době. Přesto Vám chci poděkovat právě proto, že po takové době mohu napsat, že Vaše léčba opravdu pomohla a nešlo jen o nějaké krátkodobé zlepšení stavu. Hlava se mě sice ještě nějakou dobu točila, ale už jsem nikdy nezvracel a tudíž nebyl na neschopence a dá se říct, že jsem díky Vaší léčbě nepřišel o práci.

Teď jsem na tom tak, že si už na točení hlavy ani nevzpomenu. Vzpomněli jsme si s manželkou, když odsuzovali v televizi akupunkturu jako šarlatánství a podivovali se nad tím, že takové šarlatány muže někdo navštěvovat a ještě jim za to platit. 

 

Ještě tedy jednou, byť opožděně děkuju.

 

s pozdravem Pavel Janeček