Nezvládala jsem normálně žít

14.01.2019 08:46
 
Vážený pane Šlechta, vážená paní Šlechtová,
 
tímto bych Vám chtěla poděkovat za to, že jsem začala znovu žít. Ale pěkně od začátku.
Když jsem nastoupila po škole na svoje první místo na klinice, tak druhý měsíc jsem poprvé v životě zažila migrénu a ne ledajakou, trvalo to celkem 6dní, léky nezabíraly, bylo mi na kolaps a na zvracení. Myslela jsem, že je to z dlouhodobého stresu a hormonálně. Brzo jsem nastoupila na jinou kliniku, protože  pracovní tempo bylo neúnosné. Ač jsem měla lepší pracovní podmínky, stav se mi zhoršoval. Migrény byly častejší, později i mimo menstruaci. To už mi bylo divné. Začala jsem být přecitlivělá, často jsem brečela, viděla svět negativně, hroutilo se mi, co se dalo. Myslela jsem si, že mám syndrom vyhoření či depresi. Nezvládala jsem normálně žít. Rozhodla jsem si dát půlroční dovolenou na odpočinek. Jaký však byl doma šok, že stav se nelepšil, ba horšil a to i když jsem od všeho špatného utekla a uzavřela. Praktik mi chtěl napsat antidepresiva. Odmítla jsem. Po větší hádce doma jsem dostala křeče do šíjových a bederních svalů a docvaklo mi konečně, že problém bude tam. Neurolog mi chtěl napsat antidepresiva a léky na uklidnění. Odmítla jsem s tím, že nemám deprese, ale bolesti! Bolesti byly tak hrozné, že jsem chtěla raději umřít. Spala jsem 15h denně. Až díky několikadennímu pátrání na internetu jsem narazila na Šlechtovu metodu. V polovině května jsem šla na 1.masáž. Ještě asi 5x se objevila migréna ale již max. na několik hodin až půl dne, nikdy ne v měřítku jako předtím, poslední byla asi na konci června. Stavy, že jsem opilá a úplně mimo zmizely skoro hned. Pocit na zvracení brzy také. Kolapsové stavy se mě držely asi do půlky léta. Lehké bolesti ještě mívám, ale našla jsem si v cizině skvělou masérku, která v masážích se mnou pokračuje. Mohla jsem se v září vrátit do práce. Nastoupila jsem na své vysněné místo v horách. A už jsem dokonce byla 2x lyžovat, i když ty lyže jsou fakt těžké na ta záda musím uznat :-D. Asi si na to budu muset najít nějakého tahače. Šlechtovu metodu jsem kombinovala s kraniosakrální terapií, protože každá pracuje úplně na jiném mechanismu (jedna zvenku a druhá zevnitř). Vím, že to jednoho dne skončí úplně.
 
Nevím, jak bych Vám poděkovala, tak aspoň touto cestou. Ať se Vám daří, hlavně to zdraví. Zbytek uz se vždy dá nějak vyřešit.
 
Mějte se krásně
 

Doktorka z hor