Po několikaletých bolestech se nám konečně ulevilo

15.03.2024 08:53

 

Od porodu syna mě trápily velké bolesti zad v oblasti beder, které jsem se naučila vždy přetrpět. Na doporučení jsem navštívila fyzio u pana Šlechty. Na základě výsledků rezonance jsem dostala podrobné vysvětlení a odhalení problému. Hned jsem podstoupila první terapii, která bylo bolestivá, stejně jako řada dalších. Dnes po 5 měsících intenzivní práce fyzioterapeutů z Černošic nevím, co jsou to bolesti zad. Je to pro mě neuvěřitelné a musím říct, velmi příjemné. Opět se můžu plnohodnotně hýbat, bez jakéhokoli omezení a paralyzování nepříjemnou bolestí. Moc děkuji

 

V případě mého otce konečně po několikaletých bolestech zad, absolvování x vyšetření na ortopedii, následně neurologii, opakovaných rehabilitačních cvičeních, 3-týdenní léčbě v lázních přišla úleva. Magnetická rezonance ukázala prasknutí ploténky, lékaři mu bohužel nedokázali pomoct, ale metoda rozvazování svalů zafungovala, bolesti zad povolily a cítí se nesrovnatelně lépe. Ráda bych panu Šlechtovi a jeho kolegům poděkovala za kvalitní práci.

Petra Šnýdrová