15 let jsem trpěla

23.10.2018 20:24

Můžu jen doporučit!!!! 15let mám diagnózu cvk. syndrom. Prošla jsem toho mraky, od akupunktury, homeopatie atd., ale nic mi nezabíralo. Doktoři mě poslali domů se zprávou a doporučením k psychologovi a práškami na bolest, ale já se nevzdala, jelikož jsem věděla, že někde ten problém je. 15 let jsem trpěla neskutečnými bolestmi, chodila do práce (1hodinové směny, pracuji jako prodavačka v elektru). Už jsem byla tak psychicky na dně, že jsem přemýšlela jak to ukončit. Jelikož mám 6letého syna, tak on jediný mě držel nad vodou. Jednoho dne mi kolega v práci řekl o panu Šlechtovi a já neváhala ani minutu a objednala jsem se. Řeknu vám na rovinu, že jsem potkala mého anděla, který mi po xx let pomohl od bolesti. Ano, bolí to jak.....ale odcházím s neskutečnou úlevou. Teď chodím k p. Šlechtové a je to moje zlatíčko. Peněz co jsem už zaplatila v žádném případě nelituji....a ti co váhají?

Běžte do toho. Jsou to lide na svém míste a s lidmi zacházejí s úctou a pochopením. Ti doktoři, jestli se jim tak dá říct, co sedí v ordinacích, by měli vrátit diplomy, jelikož nic jiného neumí než psát léky na bolest a tím to pro ně hasne. Ještě jednou děkuji za vše, a nadále k vám jezdit budu. Vím, že je to na pořád, ale stojí to za to, mám opět chuť do života a baví mě žít. 

Novotná Petra (Most)