Cervikální syndrom

13.08.2013 12:30

Vážený pane Šlechto,

uplynuly dva měsíce od mé návštěvy u Vás já bych Vám chtěla moc poděkovat a popsat můj současný stav. Metoda, kterou jste naučil mého partnera, je opravdu účinná a já se cítím o hodně lépe. Netrpím častými bolestmi hlavy, necítím tlak za krkem a nemám pocit, že stále musím kroutit hlavou, abych ji trochu uvolnila. Už netrpím při jízdě autem, což pro mne bylo utrpením. Občas ještě cítím malinkou bolest, nebo takový malý tlak na čele, ale fakt je málo.

Jinak se cítím opravdu o mnoho lépe. Na horách jsem si se svou rodinou užila bezvadnou dovolenou a to jen díky Vám :-). Zase se mohu věnovat některým svým zálibám, (kytara díky levé ruce ještě bohužel nejde) aniž by mne omezovala velká bolest a ty divné stavy.

Pane Šlechto velice Vám děkuji za pomoc a za to, že se mohu věnovat svému malému synkovi, aniž bych při tom musela trpět těmi nepříjemnými stavy. Masáže stále provádíme a nadále budeme každý pátý den. Věřím, že postupně vymizí i můj problém s levou stranou těla.

Děkuji a moc se těším na Vaši odpověď.

S pozdravem Iveta Medunová z Jirkova u Chomutova