Diagnoza: Cervikální syndrom

31.05.2011 16:55

Ráda bych se s Vámi podělila o svůj příběh, který snad bude trochu optimistický pro lidi, kteří se potýkají s podobným problémem jako já.
Jako každý večer jsem si šla lehnout. Ráno když jsem se vzbudila, točil se se mnou celý svět. Lékaři mi diagnostikovali cc syndrom, ale touto diagnozou to také skončilo. Měla jsem zalehlé uši a točila se mi hlava, ale na ušním bylo vše samozřejmě v pořádku. Když to trochu ustoupilo, nastaly pocity motání očí a divné vidění. Měla jsem pocit,  jako bych nebyla ve svém těle, ale někde mimo něj. Když jsem to vysvětlovala lékařům, nevěřili mi, dávali mi léky na uklidnění, protože jsem propadala depresím. Nikdo nevěděl co se mnou. Byla jsem opravdu zoufalá, protože mám dvě malé děti.
Úplně náhodou jsem narazila na internetu na pana Šlechtu. Přečetla jsem si článek jedné paní, která si ho nemohla vynachválit a sám pan Šlechta má na svých stránkách opravdu odborný výklad co se týká cc syndromu. Rozhodla jsem se to zkusit, vždyť v zoufalství se člověk obrátí kamkoli.
Byla jsem hodně mile překvapená, pan Šlechta je moc milý člověk, vše vysvětlí a když jsem mu popisovala svůj problém, hned věděl o čem mluvím. Ukázal nám svou metodu, která je opravdu zázrakem. Opravdu jsem nevěřila, po 2 měsících jsem cítila úlevu a nyní po půl roce žiji už normální život zase jako dřív, a to vše jen díky panu Šlechtovi. Pro mě je to opravdu člověk, kterému jsem moc vděčná, protože jako jediný mi pomohl a hlavně ne jako většina lékařů co mají před jménem jen titul - pan Šlechta je tady opravdu pro lidi. Pokud máte stejný problém jako já, neváhejte, u pana Šlechty najdete určitě řešení na Váš problém.
S pozdravem Eva Němečková, Litvínov.