E-mail, který potěší

12.04.2010 17:01

 

Vážený pane Šlechto,

chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za Vaši léčbu, kterou jste mi poskytl a věřím, že i nadále budete poskytovat. V listopadu loňského roku jsem se o Vás dověděla z novin, kde popisovali, jak jste vyléčil ženu, která měla berle. Já jsem byla objednaná na operaci kyčlí a lékaři mi sdělili, že jiná možnost není. Kdo by se dal rád operovat, nikdo. Díky Vaší léčbě už chodím bez bolestí, operaci jsem odřekla a stává se ze mne jiný člověk, který si chce ještě užít podzim svého života. Spím bez bolestí, což dříve vůbec nebylo. Velice často si vzpomínám na začátky léčby u Vás, kdy jste říkal, že to nebude hned, ale že mi dáváte naději. No, vida a Vaše předpověď je zde, stala se skutečností. Doslova se těším na každou rehabilitaci u Vás. Opravdu jste se mnou udělal neskutečné! Léčba trvá déle, člověk musí mít trpělivost a musí si uvědomit, že hříchy z mládí na zdraví nejdou odstranit do rána. Nesčíslné díky Vám za péči, kterou mi poskytujete. Jste vzácný a velice citový človíček, který dokáže i slovem a pohledem léčit. Léčíte tím i duši pacienta, uděláte si vždy čas a to je v dnešní uspěchané době velice příjemné. V mém věku mi lékaři nedávali už žádnou naději, jen operaci a říkali, že to patří k věku. Máte velikou úctu k nám dříve narozeným a vracíte nám chuť do života, tím, že likvidujete bolesti. Přeji Vám hodně úspěchů ve Vaší velmi záslužné práci a hodně pacientů spokojených jako jsem já. Děkuji mnoho, Vaše vděčná pacientka Richterová Dagmar