Opět chodím do práce

28.05.2014 07:41

Vážený pane Šlechto, vážená kolegyně Míšo.

V roce 2012 mně byla stanovena diagnóza:vyhřezlá ploténka a výrůstky na krční páteři. Po té jsem jel do nemocnice na konzultaci, kde mně byla doporučena operace. S lékařem jsem se domluvil na odkladu. Cvičil jsem každý den, léky na bolesti jsem užíval, ale stále to bylo horší. Začátkem roku 2014 už jsem nemohl bolestí vydržet (vystřelovala mně bolest do levé nohy).

Na internetu jsem našel článek, příběh-vyhřezlá ploténka.

Tato pani podrobně vyprávěla svoje utrpení, což jsem si vše přečetl. Byl jsem stále napnutý, jak vše dopadne. Vše dopadlo velmi dobře, protože se dostala k panu Šlechtovi, který jí vrátil do života. Také tam zadala kontakt na pana Šlechtu. Také jsem hned zavolal a domluvili jsme si termín. Asi po třech terapiích jsem do schodů a se schodů chodil bez problémů.

Nyní opět chodím do práce, díky Vám, pane Šlechto a Míšo.

Vždy se těším do Černošic, po terapii je mi vždy lépe. Pane Šlechto a Míšo ,přeji Vám hodně spokojených pacientů a hlavně pevné zdraví.

Mějte se moc hezky.

Zdraví Vás Pokorný, Rakovník.