Opravdu jsem celý týden lyžovala.......

14.02.2012 08:33

Před 8 roky jsem prodělala operaci páteře, ke které vedly několikaleté bolesti levé nohy. Při této operaci mi byl uvolněn páteřní kanál a u 4 obratlů v oblasti beder provedena stabilizace.
Následujících 7 let se můj stav zlepšil a s drobnými problémy jsem žila celkem aktivním životem. Na začátku loňského roku se problémy s bolestí nohou opět vrátily. Trápila mě bolest kyčle, stehna a kolena, která se stupňovala. Analgetika, rehabilitace, obstřiky páteře - nic nepomáhalo a stav se stále zhoršoval. Noha byla těžká a neskutečné problémy mi dělala chůze a to zvláště do schodů. I sebemenší kopeček byl nepřekonatelný. Ležet jsem mohla pouze na zádech a sedět jen na určitém typu židle, umožňující mít nohy rovnoběžně a v pravém úhlu.
Od května jsem byla nucena opustit veškeré aktivity. Nebyla jsem samostatně schopná kamkoli dojet a ani dojít. Zůstala jsem závislá na pomoci manžela nebo dětí. Pouze s jejich pomocí  a díky tomu, že mě odvezli, jsem se dostala krátkodobě ven. Sama jsem se pohybovala pouze po domě a někdy i zahradě.
V červnu mi lékaři sdělili, že je páteř prý v pořádku a krom analgetik, že už pro mě nemohou nic udělat. Byla jsem fyzicky i psychicky úplně na dně.
A tehdy jsem získala kontakt na p. Šlechtu. Hned po první návštěvě, kdy jsme si povídali a on mi mnoho věcí vysvětlil, jsem opět začala věřit, že se můj stav zlepší a já opět budu žít.
První zlepšení přišlo asi po dvou měsících a to při každotýdenních terapiích. To jsem už bez bolestí začala chodit do schodů. Po dalším měsíci jsem byla schopná obstarat drobné nákupy v místě bydliště. Ve druhé polovině října jsem opět sama začala jezdit do Prahy a to vlakem. V prosinci jsem si poprvé vzala do divadla boty na podpatku ve kterých jsem několik měsíců nemohla chodit.
Od ledna letošního roku si s manželem opět užíváme delší procházky, a to i do lesa. Začátkem února jsem strávila naprosto neuvěřitelný týden na horách. Opravdu jsem celý týden lyžovala a naprosto v pohodě a bez bolestí!
Jsem nesmírně vděčná panu Šlechtovi, že mi pomohl a umožnil znovu aktivně žít a tím mi také vrátil chuť do života.
                                                                             

Děkuji Jiřina Kavalírková