Pan Daniel po pár letech (viz. Životní příběh pana Daniela)

05.03.2012 09:12

Dobrý den po pár letech :-) pane Šlechta
---------------------------------------------
Jenom stručně :-). Dal jsem se na závodní běh a hodně mě to jde. Cvičím 3x tolik, že ani zdravý člověk by to někdy neustál. Dám Vám sem link a myslím, že tyto cviky když dělam na mojí plotýnce tak to víc komentářů nechce. Stejně mě nikdo nevěří, že mám plotýnku.

9. 7. 2012

Velice Vás zdravím Pane Šlechta. Rozhodl jsem se Vám poslat fotku ze závodu do 2km do kopce kde jsem závod dokončil jako druhý!:-). Byla pořízena jako nechtěná momentka a myslím, že zachytila tu radost a tvrdé nasazení! což jde vidět více než dobře z mého pohledu ocí:-)). Ten zápal jste mě tam zažehl vy!!! Chtěl jsem Vám jenom ukázat jak jsem na sobě zapracoval od doby co jsem Vás navštívil:-)!!. Tělo se trošku od té doby změnilo tvrdou dřinou bez pláče!! a udělal jsem z něj kamenitou schránku:-)! a ne jak to poslouchám u ostatních, že půjdou raději na operaci:-((( "BOHUŽEL":-(((. Pokud chcete klidně tyto dvě si můžete dát někam na stránku! jako srovnání před a po!. Mějte se hezky.
Daniel Zavřel!