Po roce terapie - zlepšení o 4 mm

03.07.2017 11:44

Dobrý den,

tak se po dlouhé době ozývám. V květnu jsem byla na magnetu, takže zhruba po roce od minulé MR (moje staré výsledky byste měl mít u sebe) mám nové výsledky. V příloze Vám posílám ofocenou zprávu a několik snímků. Pokud to nestačí, můžu poslat CD třeba poštou, nebo se můžeme o velkých prázdninách s manželem zase zastavit.

Byli jsme u Vás v srpnu a prosinci 2016. Od srpna 2016 cvičíme. Podle zprávy se plotýnka vrátila o 4 mm - z 10 na 6 mm, což je paráda. Celkově se cítím dobře a mnohem lépe než před rokem. Takže Vám strašně moc děkuju. Teď v poslední době se symptomy trošku zhoršily bych řekla, víc cítím občasný tlak na nerv, ale začala jsem pravidelně 2 krát týdně běhat, bylo trochu stresu, do toho jsem docela tahala těžký věci, takže bych to shrnula tak, že musím najet zase trošku opatrnější režim a ve cvičení samozřejmě nadále pokračovat (cvičíme jednou týdně).

Cvičení už máme s manželem pěkně sehrané. Teď jak jsem měla náročnější období, jsme i oba poznali a cítili, jak se mi vpravo od bederní páteře vytvořil "blok" - to zas byla bolest to "rozmělnit" - teď už to tam necítím a jak jsem říkala, doufám, že to bylo náročnějším režimem a teď zase bude všechno v pořádku.

Jinak musím říct, že Vás doporučuju, kde to jde, protože jsem Vám opravdu strašně moc vděčná :-)

Mějte se moc pěkně a napište mi, prosím, Váš názor.

Děkuju opravdu mnohokrát!

S pozdravem Táňa M.