Cervikobrachiální syndrom - a pak, že to nejde....

12.04.2010 17:36

Chtěla bych upozornit na naše zdravotnictví, že pokud nemáte známého lékaře, tak se vám kvalitní péče nedostane.
Asi před pěti lety jsem byla účastníkem autonehody, při které jsem přední sklo auta rozbila svojí hlavou. Od té doby jsem trpěla na bolesti krční páteře a zároveň i hlavy. Po celou dobu jsem  navštěvovala neurologa. Pokaždé jsem skončila v nemocnici na kapačkách, dále dostala léky a byla mi doporučena rehabilitace. Šest měsíců to bylo v pohodě, ale postupem času se bolesti krční páteře stupňovaly. Pokaždé mi lékař zdělil, že mám ztuhlé svalstvo, a že je to psychického rázu. Občas jsem dostávala také obstřiky. Od listopadu v roce 2009 jsem trpěla soustavnými bolestmi krční páteře a hlavy. Můj neurolog mě chtěl poslat na psychiatrii. Dostala jsem antidepresiva a injekce proti bolesti. Delší dobu jsem již věděla, že v Černošicích je fyzioterapeut. Dostala jsem na něho reference, tak jsem si dodala odvahu a zavolala. Pan Šlechta mě přijmul a  vyslechl mé problémy. Zaujalo mě, že aniž by věděl nějaké podrobnosti, tak mi řekl, že jsem musela prodělat nějaký úraz a určil diagnozu. Teprve poté jsem mu řekla o autonehodě.
Od prosince 2009 navštěvuji pana Šlechtu a mohu říci, že mi hodně pomohl a ulevil od bolesti, od kterých mi nepomohl žádný neurolog v Litoměřicích. Přišla jsem k němu ve velmi špatném stavu a nebýt tohoto pána, tak bych asi brzy skončila v blázinci.
Pan Šlechta je úžasný lékař, má zlaté ruce a hlavně ví, co potřebujete, který sval v těle má problém. Je pravda, že první čtyři návštěvy byly perné, ale pak se to začalo zlepšovat. Po každé další návštěvě je člověku lépe.
Tento pán opravdu umí. Jestli někdo potřebuje pomoci od bolesti páteře, tak ať navštíví pana  Šlechtu. Ten mu opravdu pomůže.

Stanislava Bartošová