Moje tělo funguje

12.04.2010 17:23

Milý pane Šlechto, nechci to zakřiknout, ale zároveň Vám chci vyjádřit svoje díky..Moje dlouhodobé problémy s páteří a následnou vyhřezlou ploténkou mne vyřadily z pracovního procesu a 3 měsíce jsem byla v neschopnosti. V časopise jsem si přečetla o Vaší metodě a ze zoufalství i přes varování, že je to dost bolestivá metoda, jsem se k Vám objednala. Můžu říct, že první návštěva - ukrutná bolest při rozvazování svalů byla příšerná a myslela jsem si, že to nejde vydržet..ale člověk vydrží vše a já jsem dnes ráda, že jsem to nevzdala! Chodím již do práce a moje tělo funguje! Vím, že zdaleka nejsme u konce, ale já už se k Vám těším, protože si mimo jiné i bezvadně "pokecáme". Přeji Vám co nejvíc spokojených pacientů a těm, co ještě váhají, chci říct- jděte do toho, stojí to za to!! Díky a těším se na další návštěvu. Jaroslava Tomešová