Můj stav se výrazně zlepšuje

05.05.2014 09:57

Vážený pane Šlechto,

s radostí mohu konstatovat, že můj zdravotní stav se nyní denně výrazně zlepšuje. Před týdnem jsem se odhodlal k prvnímu posilování (kliky, dřepy) a protahování. Bylo to strašně bolestivé a udělal jsem jen 10 kliků a 30 dřepů a při protahování mě kyčel a koleno příšerně bolely. Ale kupodivu po tomto „mučení“ se mi ihned ulevilo. Čekal jsem, co to se mnou udělá do druhého dne a … ono to bylo lepší!!! Takže se nyní mučím denně i několikrát za den (to protahování kyčle a zad) a dělám pro mě neuvěřitelné pokroky. Jakákoli chůze mi už nečiní problémy a dokonce jsem zkusil lehký klus a také zcela bez bolesti! Neuvěřitelné! Ale Vy jste mi to říkal a jakkoli jsem v té době moc chtěl, vážně jsem takovéto změně a tak rychle nevěřil! Dnes jsem v pohodě udělal 35 kliků a 50 dřepů a pravá kyčel už je skoro v původním rozsahu a zcela bez bolesti. Levá ještě ne, ale bolest je subj. odhadem na 25% toho stavu před týdnem (myšleno při protahování, jinak bolesti nemám) a rozsah v této levé kyčli je asi na 70% toho co před 5-ti měsíci před výhřezem ploténky.

Takže OPRAVDU MOC DĚKUJI za Vaší JEDINEČNOU POMOC! Jedinečnou naprosto doslova, protože NIKDO JINÝ mi nepomohl jako VY! Vroucně jsem si přál alespoň bezbolestně opět chodit a nyní věřím, že opravdu budu moci snad i rekreačně trénovat a nechci ani pomýšlet, zda třeba i opět závodit ve veteránské kategorii taekwondo ITF. Vše samozřejmě jen za předpokladu, že mi to bude dělat dobře. Ostatně jinak jsem to ani nedělal, nejsem profesionální sportovec a zdraví je pro mě důležitější než medaile.

S velkým poděkováním a přáním krásných jarních dní,

Marcel Heydušek