Operace je to poslední

24.03.2014 07:08

Před rokem a půl začaly moje bolesti zad. Nejdříve začala bolest v bederní páteři, pak přešla až do levé nohy, která začala brnět. Bolest byla tak intenzivní, že jsem musela na nohu sahat, měla jsem dojem, že ji nemám. Neušla jsem ani 5 metrů. Stále jsem dřepala, nebo se opírala o zábradlí. Nemohla jsem stát, ležet, chodit. Začalo běhání po lékařích – neurolog, ortoped, rehabilitace, injekce, léky a to vše bez nějakého vyšetření. Dokonce mi jeden neurolog řekl, že tam nic nevidí, aniž by měl snímek. Trvalo to tři čtvrtě roku, než jsem našla lékařku, která mě poslala na CT a MR (magnetická rezonance). Výsledek – absolutní spinální stenóza, takže operace. Paní doktorka mi napsala ještě 8 infuzí. V tu dobu jsem se dověděla o Šlechtově metodě. Rozhodla jsem se, že to zkusím, operace je to poslední. Při návštěvě mi pan Šlechta podle snímku z MR vysvětlil můj problém a řekl, že mi pomohou. Řekl, že nemám čekat zázraky, ale za půl roku budu v pořádku. První 3 masáže byly extrémně bolestivé, ale začala jsem cítit nohu. Pak se to jen a jen zlepšovalo, až jsem se opět mohla vrátit ke své oblíbené turistice. Chtěla bych panu Šlechtovi a jeho asistence Míše moc poděkovat, nejen za uzdravení, ale i za jejich vlídný přístup.

Marie - Praha