Opět mám radost ze života

13.02.2017 08:38

Na Štědrý den r. 2009 jsem se bez jakéhokoliv varování sesunula k zemi a vůbec jsem necítila nohy. Poté přišly strašné bolesti v bederní páteři a v nohách. Neurologové mě několik let léčili rehabilitacemi, infuzemi a utišujícími prášky na bolest. Psychicky i fyzicky jsem byla na dně. Chodila jsem ohnutá a neušla jsem více než 200 metrů. Teprve letos r. 2016 mi na mé naléhání udělali magnetickou rezonanci. Zjistilo se, že mám v dezolátním stavu 2 bederní ploténky a vyhřezlý obratel o 1 cm. V nemocnici Na Homolce vyřkli ortel – okamžitá operace bederní páteře. Moje dcera se však spojila s panem Šlechtou a mě začala v srpnu tohoto roku léčba – rozvazování svalů. Je zima 2016 a stala se neuvěřitelná věc, nechodím ohnutá, ujdu bez problémů i 4 km a v noci se převaluji ze strany na stranu bez bolesti. Mám ve svých 62 letech opět radost ze života a moc děkuji panu Šlechtovi za neuvěřitelné zlepšení mého zdravotního stavu.

Dagmar P.