Správné rozhodnutí

12.04.2010 17:34

Vážený pane Šlechto !

Nejprve se moc omlouvám, že jsem se neozval už dříve. Je to už sedm měsíců co jsem vás navštívil s bolestmi zad (výhřez ploténky ) . Necitlivé lýtko , část chodidla a kulhání mě přivádělo na myšlenku kterou  mě každý den v nemocnici na neurologii připomínali a navrhovali a to byla operace. Pak se mi náhodou dostal do ruky váš článek a bylo rozhodnuto. Návštěva u vás bylo to správné rozhodnutí . Dnes vám chci moc poděkovat za rady a ukázku masáží, které jste naučil mou manželku a které pravidelně provádíme dle vašich rad. A jak jste říkal je to bolestivé ale účinné. Měl jste pravdu i v tom že svou ženu budu nenávidět za tu prováděnou bolest. Tu masáž dělá s takovou razancí , až si myslím , že ji dělá radost  jak se u toho tvářím a kroutím se. Ještě jednou vám moc děkuji a pokud vám to nebude vadit tak vás budu doporučovat v mém okolí , kde je, mě podobných docela dost.  S pozdravem a velkým poděkováním 

    Novák Vladimír, Benátky nad Jizerou