Žádné bolesti

16.05.2018 07:37

Dobrý den pane Šlechta,

Dnešního dne jsem po více jak třech letech stěhoval těžší nábytek – díky Vám.

Nechci skončit ve skupině malomocných které Kristus uzdravil a jenom jeden přišel poděkovat – tak Vám tímto VELICE DĚKUJI a chci dodat odvahu v pokračování toho co děláte.

Ke konci roku 2015 (byl jsem u Vás 29.12.2015) jsem k Vám dorazil v zoufalém stavu po peripetiích s 11 doktory (10 měsíců jim trvalo než přišli na to že bolest (opravdu krutou) způsobuje ploténka L5-S1). Vaše metoda mě dala dohromady – pomalu, ale nakonec tak, že funguji jako dřív (je mi 44 let takže „stářím to nebylo“). Po půl roce začalo být lépe, po roce jsem začal lehce běhat na kratší vzdálenosti – v té době se bolest vždy po zátěži pořád vracela , dnes jsem se odvážil tahat 50kg nábytek po schodech nahoru, běhám dvakrát týdně 5 km, kolo atd. – bolesti žádné. Zkombinoval jsem to později se spoušťovými body a masážemi na více místech – tělo je opravdu neuvěřitelně propojené – ale ta základní (a nejdůležitější) myšlenka a technika byla od Vás.

Navíc jsem Vašimi masážemi odstranil bolest zad již dvěma lidem v rodině – i když jeden je přesvědčen že „zabraly léky“ – já o tom přesvědčen nejsem – na bočním svalu měl „provazy z uzly opravdu citelné“.

 

Děkuji a přeji Vám v životě vše nejlepší

S pozdravem Patrik Schuppler